Persia پارسا

A place to watch the beauty of the World منزلگاهی برای احساس زیبایی ها و آرامش

عکس من
نام:
مکان: Iran

I am moved to telegram & Instagram : :من به تلگرام و اینستاگرام کوچ کرده ام: http://Telegram.me/zabihmand https://www.instagram.com › zabihmand . . . ........................................Active,Smart,Successful,. . . Persian, M.A. in Urban Planning, M.B. in Civil Engineering, B.C. in IT & Tourism, teacher of Art (Latin Calligraphy).................................................. شهرزاد قصه های حافظ و سعدیم شمشیرم را از رو می بندم ، همچون مازیار و بابک ، اندیشه ام را سامان می بخشم چون داریوش و کوروش ، ایمانم را از زرتشت و محمد (ص) می گیرم و فریاد هایم را از رستم فرخ زاد . خون هرمزان در رگ های من می جوشد . من در برابر همه دشمنان سرزمینم خواهم ایستاد ، هرچند که بسان یزدگرد تنهاترین باشم . من خروشم را از کارون می گیرم ، صداقتم را از خلیج همیشگی فارس و سختی ام را از سهند . تشنه نیستم ، همچون کویر . دل من شهر سوخته سیستان است . چون ابرکوه سرو بر باور هایم استوارم و سخنم را از توس فرا می گیرم . این منم .زاده مهر پارس ، یک ایرانی

سه‌شنبه، آبان ۰۳، ۱۳۸۴

how to make someoneS HAPPY !!


دیشب رفته بودم مغازه کامپیوتری روبروی خونمون که این عکس رو برای وبلاگ اسکن کنم ! ا
اول که وارد شدم دیدم مغازه دارها فارسی صحبت نمیکنن و از انجایی که نتونستم بفهمم به چه زبونی صحبت میکنن ، کلی تعجب کردم ، چون یه آشنایی با زبونهای انگلیسی و عربی و آلمانی و فرانسه و ترکی ! و زرگری !! دارم و ندونستن زبون اونا ، حس کنجکاوی ام رو بر انگیخت ، من که نمیتونستم ازشون بپرسم به چه زبونی صحبت میکنن ؟ مگه نه ؟؟ عیبه ؟ مگه نه ؟؟ ا
خلاصه یکیشون داشت کارم رو انجام میداد و من هم داشتم کلی فکر میکردم که یدفعه یه گوشه مغازه ، یه عکس ریزه ! از حضرت مسیح دیدم و از اونجایی که چند تا دوست مسیحی تو شیراز دارم ، اصلا احتمال نمیدادم که کاتولیک یا پروتستان باشن. ا
تو راه برگشت ، یه دفعه یادم افتاد به کلیسای ارامنه وانگ در محله جلفای اصفهان که آخرین باری که اونجا رفته بودم ، از مغازه اش چند تا سی دی آهنگ های ارمنی خریده بودم که خوشبختانه اونها رو با خودم آورده بودم تهران. ا
تا رسیدم خونه ، فوری آهنگ ها رو گوش دادم و حدسم قوی تر شد که اونا ارمنی اند ، ولی از اونجا که بیشتر از چند ثانیه صحبت کردن اونها رو نشنیده بودم ، مطمئن نبودم . ا
!! یه فکر خوب رسید به ذهنم و اون این بود که خوشحالشون کنم و نیششون بزنم
سی دی ها رو که 5 تا هم بودن ، براشون کپی کردم و همین تور خدا خدا میکردم که اشتباه نکرده باشم ، چون هم ضایع میشدم و هم دلم به حال 5 تا سی دی که با سرعت پایین کپی کرده بودم میسوخت ! ا
نمیتوننین خوشحالیشون رو تصور کنین وقتی که این سی دی ها رو به عنوان هدیه بهشون دادم و گوشش میدادن و ذوق مرگ شدن ! ا
و بیشتر از اونها من ذوق مرگ شده بودم ، نه به خاطر درست بودن حدسم ، بلکه به خاطر خوشحال کردن دیگران که این منو کلی خوشحال میکنه ! ا
تو چی فکر میکنی ؟ ا
تا حالا این کار منو امتحان کردی ؟ ا
یکبار امتحانش کن و حس ات رو بهم بگو ! ا
لازم نیست دنبال چیز های خاص بگردی ، این کارت میتونه از خریدن یه شاخه گل باشه ، تا . . . ا
اصلا از همین الان شروع کن و با بوسیدن با محبت با با یا ما ما ن شروع کن ! ا
تجربه اش که خیلی قشنگه ! ا
نظرات هم برای این وبلاگ خیلی بدرد می خوره که فراموش نشه ! ا
ضمنا هنگام زیارت نصف جهان ، حتما یه سری به قسمت جلفا و کلیسای ارامنه وانگ و مغازه ساندویچ فروشی آرابو و رستوران . . . (هرکی بگه ! فقط تور لیدر ها !! ) بزن. ا
خداااااااااففففظظظظظظظظظظظ

2 Comments:

Anonymous ناشناس said...

man yeki ke ta hala az in kara nakardam. amma fekr mikonam age oon 5 ta cd ro baraye manam write koni kheili kheili khaoshal besham...

یکشنبه, آبان ۰۸, ۱۳۸۴ ۸:۲۳:۰۰ بعدازظهر  
Blogger Ramin said...

FOR: HENGAME
avalin martabe ii ke betavan shoma ra pas az bazghash az tailand & sangapoor & malezi & BAM & ... dar mihan ziarat kard, bar ruye cheshm.
rasti meidune ferdusi yadet miad?

دوشنبه, آبان ۰۹, ۱۳۸۴ ۵:۰۹:۰۰ قبل‌ازظهر  

ارسال یک نظر

<< Home