Persia پارسا

A place to watch the beauty of the World منزلگاهی برای احساس زیبایی ها و آرامش

عکس من
نام:
مکان: Iran

I am moved to telegram & Instagram : :من به تلگرام و اینستاگرام کوچ کرده ام: http://Telegram.me/zabihmand https://www.instagram.com › zabihmand . . . ........................................Active,Smart,Successful,. . . Persian, M.A. in Urban Planning, M.B. in Civil Engineering, B.C. in IT & Tourism, teacher of Art (Latin Calligraphy).................................................. شهرزاد قصه های حافظ و سعدیم شمشیرم را از رو می بندم ، همچون مازیار و بابک ، اندیشه ام را سامان می بخشم چون داریوش و کوروش ، ایمانم را از زرتشت و محمد (ص) می گیرم و فریاد هایم را از رستم فرخ زاد . خون هرمزان در رگ های من می جوشد . من در برابر همه دشمنان سرزمینم خواهم ایستاد ، هرچند که بسان یزدگرد تنهاترین باشم . من خروشم را از کارون می گیرم ، صداقتم را از خلیج همیشگی فارس و سختی ام را از سهند . تشنه نیستم ، همچون کویر . دل من شهر سوخته سیستان است . چون ابرکوه سرو بر باور هایم استوارم و سخنم را از توس فرا می گیرم . این منم .زاده مهر پارس ، یک ایرانی

چهارشنبه، مهر ۲۵، ۱۳۸۶

ويژگيهاي جامعه برره


1- در اين جامعه هر چيزي را با پول ميشود خريد

2- جامعه ي چند قدرتي است / چند حکومتی نماد دو بخشداری/ با قوه ی قهريه ژاندارمی

3- هر كسي از ديگري نقطه ضعف لازم را دارد. خصوصا مديران

4- آدمهاش كار نمي كنند ولي هميشه جيب پر پولي دارند/ اين همه پول از کجا مياد؟

5- آدمهايي كه خيلي دانا هستند را آدمهاي نفهم قلمداد مي كنند( هيچی نبفهمه)

6- الفاظ و كلمات معنا دار و رايج را به زعم خود تعريف مي كنند

7- درعين اينكه دو دستگي در بين آنها مشاهده ميشود اما در مقابل تهاجمات محيط بيروني با همديگر متحد ميشوند

8- خبر چينهاي ماهري هستند

9- موقعيت سنج و بسيار فرصت طلبند

10- سخت قدرت طلب و قدرت ستيزند

11- منافع شخصي را بر منافع عمومي ترجيح ميدهند

12- مردها شديدا تحت تاثير زنان خود هستند.

13- شكاف بين شهرنشيني و ده نشيني را كاملا پذيرفته اند

14- ايده دزدي به وفور در اين جامعه ديده مي شود

15-افكار عمومي به صورت موجي در طلاطم گروه و افراد خاصي است

16- پول زور گيري به وفور رايج است

17- بازي با الفاظ رايج ترين و جذاب ترين تفريح آنهاست.

18- تحريف تاريخ برمحور استوره سازي ملي دچار شرايط جديد تعيير پذير است.