Persia پارسا

A place to watch the beauty of the World منزلگاهی برای احساس زیبایی ها و آرامش

عکس من
نام:
مکان: Iran

I am moved to telegram & Instagram : :من به تلگرام و اینستاگرام کوچ کرده ام: http://Telegram.me/zabihmand https://www.instagram.com › zabihmand . . . ........................................Active,Smart,Successful,. . . Persian, M.A. in Urban Planning, M.B. in Civil Engineering, B.C. in IT & Tourism, teacher of Art (Latin Calligraphy).................................................. شهرزاد قصه های حافظ و سعدیم شمشیرم را از رو می بندم ، همچون مازیار و بابک ، اندیشه ام را سامان می بخشم چون داریوش و کوروش ، ایمانم را از زرتشت و محمد (ص) می گیرم و فریاد هایم را از رستم فرخ زاد . خون هرمزان در رگ های من می جوشد . من در برابر همه دشمنان سرزمینم خواهم ایستاد ، هرچند که بسان یزدگرد تنهاترین باشم . من خروشم را از کارون می گیرم ، صداقتم را از خلیج همیشگی فارس و سختی ام را از سهند . تشنه نیستم ، همچون کویر . دل من شهر سوخته سیستان است . چون ابرکوه سرو بر باور هایم استوارم و سخنم را از توس فرا می گیرم . این منم .زاده مهر پارس ، یک ایرانی

شنبه، آبان ۰۷، ۱۳۸۴

برای اونی که دلم خیلی هواش رو کرده

دل تو دلم نیست.ا
از وقتی اومدم تهران ، ندیدمش.ا
با اینکه وقتی هم که شیراز بودم ، زیاد میدیدمش ، ولی هیچوقت برام تکراری نبوده.ا
خدا رو شکر ، بهم قول داده که وقتی تهران هستم هم بیاد و باشه.ا
حتی بیشتر از شیراز !ا
باورتون میشه؟
به خدا خیلی خوبه.ا
اگه شما هم ببینیدش ، حتما منو تایید میکنید.ا
وقتی بوش رو میشنوم ، هوایی میشم.ا
یکی نیست که بهم بگه آقای مهندس ، این کارها از تو بعیده ، عیبه !ا
الان هم خیلی هوایی شدم.
مطمئن هستم که زودی میبینمش.ا
بعضی ها ! گفتن که گفته بعد از ماه رمضون میاد و چند روزی رو هم میمونه!ا
ولی هیچکس نمیدونه !ا
وقتی هوایی میشم ، میرم اصلاح میکنم و لباسهام رو هم اطو میکنم و بهترین لباسهام رو هم میپوشم و منتظرش میشینم.ا
هر وقت این کار ها رو کردم اومده!ا
به خدا خیلی دلم برات تنگ شده .ا
خیلی بده که میدونی این همه مدته که من اینجا تو تهران دارم تنهایی زندگی میکنم و هنوز نیومدی.ا
قهوه و نسکافه رو هم فقط به خاطر تو آماده کردم.ا
خیلی منتظرتم.ا
به خدا خیلی دوستت دارم "بارون" . . .ا


1 Comments:

Anonymous ناشناس said...

Salam Ramin, chetori mohandes?
chera dige neminevisi? ba ye shoghi kolli ghashtam addresse webloget ro peida kardam didam azoon moghe dige chizi naneveshti! akhe chera???!!!...
Movafagh bashi

سه‌شنبه, دی ۰۶, ۱۳۸۴ ۱۱:۰۸:۰۰ قبل‌ازظهر  

ارسال یک نظر

<< Home