Persia پارسا

A place to watch the beauty of the World منزلگاهی برای احساس زیبایی ها و آرامش

عکس من
نام:
مکان: Iran

I am moved to telegram & Instagram : :من به تلگرام و اینستاگرام کوچ کرده ام: http://Telegram.me/zabihmand https://www.instagram.com › zabihmand . . . ........................................Active,Smart,Successful,. . . Persian, M.A. in Urban Planning, M.B. in Civil Engineering, B.C. in IT & Tourism, teacher of Art (Latin Calligraphy).................................................. شهرزاد قصه های حافظ و سعدیم شمشیرم را از رو می بندم ، همچون مازیار و بابک ، اندیشه ام را سامان می بخشم چون داریوش و کوروش ، ایمانم را از زرتشت و محمد (ص) می گیرم و فریاد هایم را از رستم فرخ زاد . خون هرمزان در رگ های من می جوشد . من در برابر همه دشمنان سرزمینم خواهم ایستاد ، هرچند که بسان یزدگرد تنهاترین باشم . من خروشم را از کارون می گیرم ، صداقتم را از خلیج همیشگی فارس و سختی ام را از سهند . تشنه نیستم ، همچون کویر . دل من شهر سوخته سیستان است . چون ابرکوه سرو بر باور هایم استوارم و سخنم را از توس فرا می گیرم . این منم .زاده مهر پارس ، یک ایرانی

سه‌شنبه، آبان ۱۰، ۱۳۸۴

یه شعر از رودکی

بعضی وقت ها از این شلوغی و دود و . . . که تو تهران هست ، حالم بد میشه و تو دلم میخندم که بعضی دوستام بهم میگن خوش به حالت که رفتی تهران و باور میکنم که خوش به حالشون که بعضی از چیز ها رو نمی بینن.ا
واقعیت اش اینه که بعضی وقتا بعضی جاها یه چیز هایی رو میبینی که دعا میکردی کاش همه مردم دنیا میتوانستند این صحنه ها رو ببینند که مطمئن هستم در این صورت ، زندگی آدم های روی زمین فرق میکرد.ا
از وقتی که این وبلاگ به دنیا اومده ، سعی کردم با اینکه زشتی های زیادی توی زندگی همه ما وجود داره ، ولی سرزندگی و زیبایی و نشاط رو به خواننده هام هدیه کنم.علی رغم اینکه میدونم شما هم میدونین توی دلم چه خبره و پشت هر لبخندی ، یه غم هم میتونه وجود داشته باشه.ا
خیلی با خودم تقلا کردم که آیا این سری عکس های زیر رو بذارم تو وبلاگ که همه ببینن یا نه ؟
اون موقع منصرف شدم
ولی امشب که دوباره به عکس ها با دقت بیشتر نگاه میکردم ، دیدم شادی ای که توی این عکس ها وجود داره ، بیشتر از هر عکس خوشحال کننده دیگری داره به بیننده امید میده.امید به زندگی و از خود گذشتگی و . . .ا
چون همون طور که خودتون میدونین همه چیز ها رو نباید فقط با چشم سر نگاه کرد
شما هم دقت کنین و بگین که آیا اون چیزی رو که گفتم ، شما هم میبینین؟
شنبه ۲۳ مهر ماه همزمان با روز جهانی نابينايان که در ايران به آن روز عصای سپيد می گويند نمايشگاهی از دستاورد های فرهنگی علمی و مهارت های شغلی نابينايان و کم بينايان بوسيله بيست تشکل دولتی و غير دولتی در مجتمع نابينايان رودکی بر گزار شد
ضخامت واژه ها را به خاطر بسپار
به چشم دلت ديد بايد جهان
که چشم سر تو نبيند نهان
بدين آشکارت بين آشکار
نهانيت را بر نهانی گمار
از رودکی

1 Comments:

Blogger Ramin said...

اگه بغض گلوت رو گرفته . . . ا

سه‌شنبه, آبان ۱۰, ۱۳۸۴ ۱:۱۳:۰۰ قبل‌ازظهر  

ارسال یک نظر

<< Home