Persia پارسا

A place to watch the beauty of the World منزلگاهی برای احساس زیبایی ها و آرامش

عکس من
نام:
مکان: Iran

I am moved to telegram & Instagram : :من به تلگرام و اینستاگرام کوچ کرده ام: http://Telegram.me/zabihmand https://www.instagram.com › zabihmand . . . ........................................Active,Smart,Successful,. . . Persian, M.A. in Urban Planning, M.B. in Civil Engineering, B.C. in IT & Tourism, teacher of Art (Latin Calligraphy).................................................. شهرزاد قصه های حافظ و سعدیم شمشیرم را از رو می بندم ، همچون مازیار و بابک ، اندیشه ام را سامان می بخشم چون داریوش و کوروش ، ایمانم را از زرتشت و محمد (ص) می گیرم و فریاد هایم را از رستم فرخ زاد . خون هرمزان در رگ های من می جوشد . من در برابر همه دشمنان سرزمینم خواهم ایستاد ، هرچند که بسان یزدگرد تنهاترین باشم . من خروشم را از کارون می گیرم ، صداقتم را از خلیج همیشگی فارس و سختی ام را از سهند . تشنه نیستم ، همچون کویر . دل من شهر سوخته سیستان است . چون ابرکوه سرو بر باور هایم استوارم و سخنم را از توس فرا می گیرم . این منم .زاده مهر پارس ، یک ایرانی

شنبه، آبان ۲۱، ۱۳۸۴

سوال استخدامی


سوالي كه در زير مي بينيد، واقعا در يك مصاحبه استخدامي پرسيده شده است (البته نه در ايران...!)با دقت بخونيد
شما در يك شب بسيار سرد و طوفاني در حال رانندگي در ماشين خود هستيد.هوا بسيار بد است، شما از كنار يك ايستگاه اتوبوس عبور مي كنيد و مي بينيد كه سه نفر منتظر اتوبوس هستند:ا
پیرزني كه به نظر مي رسد به شدت بيمار است
دوست قديمي شما كه يك بار جان شما را نجات داده است
دختر يا پسر آرماني شما كه هميشه در آرزوي ملاقاتش بوديد
فرض كنيم شما فقط مي توانيد در ماشين بجز خودتان يك نفر را سوار كنيد. شما کدام نفر رو انتخاب میکنید ؟
جواب فرد برنده رو تو قسمت کامنت ها بخونید و لطفا خودتون هم جواب خودتون رو با ذکر دلیل بنویسین که تفاوت آراخیلی میتونه جالب باشه

3 Comments:

Blogger Ramin said...

جواب نفر انتخاب شده :ا
اون خيلي ساده اينطور جواب داده بود :ا
من كليد ماشين رو به دوست قديميم مي دم تا پير زن رو به بيمارستان برسونه و خودم كنار دختر آرزوهام منتظر اتوبوس مي مونم..!ا
شما چه جوابي داده بودين..؟! ا

شنبه, آبان ۲۱, ۱۳۸۴ ۷:۰۷:۰۰ قبل‌ازظهر  
Anonymous ناشناس said...

ye soale sakhttar bepors

شنبه, آبان ۲۱, ۱۳۸۴ ۱۰:۳۵:۰۰ بعدازظهر  
Anonymous ناشناس said...

man khodam pirezan o miresoondam,vali baraye inke zood tar ba doostam basham baraye un ham ye mashin dar bast mikardam ta donbale ma biyad.

دوشنبه, آبان ۲۳, ۱۳۸۴ ۱۱:۰۷:۰۰ قبل‌ازظهر  

ارسال یک نظر

<< Home