Persia پارسا

A place to watch the beauty of the World منزلگاهی برای احساس زیبایی ها و آرامش

عکس من
نام:
مکان: Iran

I am moved to telegram & Instagram : :من به تلگرام و اینستاگرام کوچ کرده ام: http://Telegram.me/zabihmand https://www.instagram.com › zabihmand . . . ........................................Active,Smart,Successful,. . . Persian, M.A. in Urban Planning, M.B. in Civil Engineering, B.C. in IT & Tourism, teacher of Art (Latin Calligraphy).................................................. شهرزاد قصه های حافظ و سعدیم شمشیرم را از رو می بندم ، همچون مازیار و بابک ، اندیشه ام را سامان می بخشم چون داریوش و کوروش ، ایمانم را از زرتشت و محمد (ص) می گیرم و فریاد هایم را از رستم فرخ زاد . خون هرمزان در رگ های من می جوشد . من در برابر همه دشمنان سرزمینم خواهم ایستاد ، هرچند که بسان یزدگرد تنهاترین باشم . من خروشم را از کارون می گیرم ، صداقتم را از خلیج همیشگی فارس و سختی ام را از سهند . تشنه نیستم ، همچون کویر . دل من شهر سوخته سیستان است . چون ابرکوه سرو بر باور هایم استوارم و سخنم را از توس فرا می گیرم . این منم .زاده مهر پارس ، یک ایرانی

یکشنبه، آبان ۱۵، ۱۳۸۴

US soldiers in Iraq

قراره که تو این سایت ، قشنگی های زندگی نشون داده بشه
این عکس ها هم که سرباز های آمریکایی رو توی عراق نشون میدن ، به نوبه خودشون یک جور قشنگن
یکدفه فکر نکنین که من طرفدار جنگ و بحرانی که آمریکا تو منطقه راه انداخته هستم
ولی میخوام این نکته رو نشون بدم که میشه همه جا حتی وسط جنگ هم نشونه های زندگی و امیدواری رو دید
فقط یادتون نره که یکی از ابزار های موفقیت کشور های ابرقدرت ، رسانه های همگانی و قدرت تاثیر گذاری با عدم بیان تمام واقعیت ها و بزرگ نمایی بعضی چیز های کوچک است. میدونم که هیچکدومتون ابو قریب رو یادتون نرفته
حرف رییس جمهور قبلی هم خیلی قشنگه که گفتن مرگ بر آمریکای ما مرگ بر سیاستهای دولت آمریکاست و نه مردم این کشور. شاید من به عنوان راهنمای توری که با مردم اکثر کشور های جهان آشنا هستم و زندگی کردم ، اینو با جرات میتونم بگم که مردم این کشور یکی از با شعور ترین آدم هایی هستن که تو زندگیم تجربه کردم




















Origin: Reuters














Origin: AP














Origin: AP














Origin: AFP

زندگي ; گره‌اي نيست که در جستجوي گشودن آن باشيم.زندگي واقعيتي است که بايد آن را تجربه کرد.

آرزومند آن نباش چيزي غير از آنچه هستي باشي و بکوش در کمال آنچه هستي باشي.

مهم اين نيست که در کجاي جهان ايستاده‌ايم،مهم اين است که در چه راستايي گام بر‌مي‌داريم.

آنزمان كه آفتاب روز، آرامش شب را درهم مي‌شكند،در مه صبحگاهي بال بگشا،و روزي نو را به هماوردي فراخوان،آگاهي تازه‌اي از بودن!دست جهان را در دست‌هايت بفشار، و گل لبخند بر لبان بنشان، چه با شكوه است زنده بودن

شادکامي نه از برونکه از درون فرا مي‌رويد.شادکامي آن نيست که مي‌بينيم و لمس مي‌کنيم
و يا چيزي که ديگران برايمان انجام مي‌دهند
و شادمانمان مي‌سازند.شادکامي آن است که ما
مي‌انديشيم حس مي‌کنيم و انجام مي‌دهيم نخست براي ديگر همنوعان و سپس براي خود
به مردم بگوييد بهتر از آن چيزى كه ميخواهيد به شما بگويند
امام باقر