Persia پارسا

A place to watch the beauty of the World منزلگاهی برای احساس زیبایی ها و آرامش

عکس من
نام:
مکان: Iran

I am moved to telegram & Instagram : :من به تلگرام و اینستاگرام کوچ کرده ام: http://Telegram.me/zabihmand https://www.instagram.com › zabihmand . . . ........................................Active,Smart,Successful,. . . Persian, M.A. in Urban Planning, M.B. in Civil Engineering, B.C. in IT & Tourism, teacher of Art (Latin Calligraphy).................................................. شهرزاد قصه های حافظ و سعدیم شمشیرم را از رو می بندم ، همچون مازیار و بابک ، اندیشه ام را سامان می بخشم چون داریوش و کوروش ، ایمانم را از زرتشت و محمد (ص) می گیرم و فریاد هایم را از رستم فرخ زاد . خون هرمزان در رگ های من می جوشد . من در برابر همه دشمنان سرزمینم خواهم ایستاد ، هرچند که بسان یزدگرد تنهاترین باشم . من خروشم را از کارون می گیرم ، صداقتم را از خلیج همیشگی فارس و سختی ام را از سهند . تشنه نیستم ، همچون کویر . دل من شهر سوخته سیستان است . چون ابرکوه سرو بر باور هایم استوارم و سخنم را از توس فرا می گیرم . این منم .زاده مهر پارس ، یک ایرانی

چهارشنبه، آبان ۲۵، ۱۳۸۴

آخرین مصاحبه ام با روزنامه شرق در باره سد سیوند و پاسارگاد


اینجا میتونین آخرین مصاحبه ام رو با روزنامه شرق در مورد اهمال میراث فرهنگی بخونید
http://www.sharghnewspaper.com/840614/html/societ.htm

در ضمن این هم کار مشترک همه ایرانی های دوست دار میراث فرهنگی است که انجمن شیراز اونا رو کنار هم جمع کرد
با امضای بیانیه ، از شاهکار های جدید تر میراث فرهنگی ، جلوگیری کنیم
http://savepasargad.com/


فرمان دادم بدنم را بدون اينکه موميايي کنند يا در تابوت بگذارند به خاک بسپارند تا ذرات تنم خاک ايران شود
کورش کبير

2 Comments:

Anonymous ناشناس said...

amoo ina chi chiye sar ham kerdi gofti?

جمعه, آبان ۲۷, ۱۳۸۴ ۱۰:۰۱:۰۰ بعدازظهر  
Anonymous ناشناس said...

سلام آقای رامین،
من رو که یادت می یاد؟ چون ممکنه بی نهایت هاله تو دنیا وجود داشته باشه از پرسیدن این سوال ، مقصودم اینه که من هاله ای هستم که توی انجمن تو شیراز مدتی افتخار همکاری داشتیم.
بعد از کلی وقت موفق شدم اون میل باکس از دست رفتم رو باز کنم و لینک این وبلاگ رو که برام فرستاده بودی دیدم. وبلاگ زیبایی داری هم مطالبش و هم طرحش که تنها طرحیه که من توی پیشفرض های بلاگسپات دوستش دارم. گذاشتمت جزو لیست وبلاگهای مورد علاقه ام که هر روز چکشون می کنم و امیدوارم همیشه از نوشته های زیبات لذت ببرم و توسط شما از صحت برخی اخباری که همیشه راجع به میراث فرهنگی منتشر می شه و آدم هیچوقت واقعا نمی دونه کدومشون تا چه حد صحت دارن، مطلع بشم. موفق و پیروز باشی.

پنجشنبه, آذر ۰۳, ۱۳۸۴ ۸:۴۵:۰۰ بعدازظهر  

ارسال یک نظر

<< Home