Persia پارسا

A place to watch the beauty of the World منزلگاهی برای احساس زیبایی ها و آرامش

عکس من
نام:
مکان: Iran

I am moved to telegram & Instagram : :من به تلگرام و اینستاگرام کوچ کرده ام: http://Telegram.me/zabihmand https://www.instagram.com › zabihmand . . . ........................................Active,Smart,Successful,. . . Persian, M.A. in Urban Planning, M.B. in Civil Engineering, B.C. in IT & Tourism, teacher of Art (Latin Calligraphy).................................................. شهرزاد قصه های حافظ و سعدیم شمشیرم را از رو می بندم ، همچون مازیار و بابک ، اندیشه ام را سامان می بخشم چون داریوش و کوروش ، ایمانم را از زرتشت و محمد (ص) می گیرم و فریاد هایم را از رستم فرخ زاد . خون هرمزان در رگ های من می جوشد . من در برابر همه دشمنان سرزمینم خواهم ایستاد ، هرچند که بسان یزدگرد تنهاترین باشم . من خروشم را از کارون می گیرم ، صداقتم را از خلیج همیشگی فارس و سختی ام را از سهند . تشنه نیستم ، همچون کویر . دل من شهر سوخته سیستان است . چون ابرکوه سرو بر باور هایم استوارم و سخنم را از توس فرا می گیرم . این منم .زاده مهر پارس ، یک ایرانی

پنجشنبه، شهریور ۱۶، ۱۳۸۵

قوانین طلایی من


"بيشتر مردم مي ترسند چيزي بخواهند و وقتي عاقبت چيزي مي خواهند به اندازه کافي اصرار نمي ورزند . اين خطاست"
"اگر مي خواهي در زندگي موفق شوي بايد مطمئن باشي که حق انتخاب نداري .بايد پشتت را به ديوار بچسباني. اشخاصي که در دست به خطر زدن ترديد ميکنند و از آن احتراز مي جويند زيرا همه امکانات را در اختيار ندارند هرگز به جايي نميرسند.دليلش ساده است. وقتي همه درهاي خروجي را به روي خودت مي بندي و پشتت را به ديوار مي چسباني همه قدرتهاي درونت را به تحرک وا مي داري."
"راه کسب ايمان از طريق تکرار کلام است.کلام داراي اقتدار مطلق است."
"اقتدار نفوذ کلام چنان عظيم است که حتي لازم نيست حقيقت داشته باشد تا بر مردم تآثير کند . وقتي تخيل و منطق با يکديگر در تضادند همواره تخيل پيروز مي شود "
"جهان چيزي جز بازتاب ضمير درونت نيست . راز دوگانه دولت راستين : عشق به هر آنچه مي کني و عشق به ديگران."
"دويدن از پي پولي به آساني مي تواند به وسواس بدل شود و نگذارد از زندگي کام بجويي . چه سود اگر آدمي همه جهان را به دست آورد اما روحش را از دست بدهد؟ پول خادمي بي همتا اما اربابي مستبد است"
"آنان که هيچگاه از آنچه مي کنند به راستي لذت نمي برند يا آنان که از روياهاي خود دست کشيده اند به گروه مردگان زنده متعلقند."
"نبوغ يعني به انجام رساندن آنچه است كه از آن لذت مي بريد . هر روز بايد چنان زندگي کني که گويي آخرين روز زندگي توست . "
"نبايد با اين احساس مهيب بميري که ترسهايت عظيمتر از روياهايت بود و هيچگاه درنيافتي که به راستي از چه لذت مي بري."
"به محض اينکه بتوانم ارباب تقديرم باشم قادر به انجام هر کار خواهم بود ."
"بيشتر مردم مانند افرادي که در خواب راه مي روند پيوسته در سراسر زندگي حواسشان پرت است . براستي چيز ها يا افرادي را که ملاقات ميکنند نمي بينند و به گونه اي زندگي مي کنند که گويي خواب هستند . هرگز در زمان حال زندگي نمي کنند . ذهنشان از خطا ها و شکستهايشان و از ترسهاي آينده آکنده است . "
" گل سرخ مظهر زندگي است و خارهايش نمايانگر راه تجربه اند : آزمون ها و محنت هايي که هر يک از ما بايد براي فهم زيبايي راستين هستي و عشق آنها را در تاب آوريم."
"همواره به خاطر بياور که در اوجي معين ديگر ابري نيست.اگر زندگيت ابري است به اين دليل است که روحت آنقدر که بايد بالا نرفته است. "
"اوضاع و شرايط بيروني همواره بازتاب حالت ذهني و درونيترين اعتقاد توست.نگذار ترس هدايتگرت باشد . ترس بدترين دشمن توست"